söndag 25 oktober 2009

Borta bra men hemma bäst!



Har haft en skön helg i Lycksele med god mat och dryck, en gravid Jill Johnson med en helt enorm röst och trevligt folk! Trots allt är det skönt att komma hem och eftersom jag glömt mascaran hemma såg jag lite matt och sjuk ut idag....

Ett enkelt julkort med de söta bokstavsstämplarna jag fick hem från AltheasMix i fredags. Tycker bandet i röd/beige är så snyggt! Bakgrunden "Diskhandduk" gjorde jag med Promarkers, det tycker jag passade bra för nästan enda gången vi torkar disken är på jul! :)

TACK för besöket!

5 kommentarer:

Dawn B. sa...

This is beautiful Birgit.. I love the red. Such a pretty way to use those flowers.. TFs

Maria sa...

Jag tänkte att nu har hon klippt sönder diskhandduken också. Vad fiffigt och snyggt.

KraM

Britt-Inger sa...

Så enormt vackra kort du gör!!!! En aningens liftvarning. Var får du alla idéer ifrån? Helt otroligt.
Ha en bra dag.

petraso sa...

Behöver glas ögon läste en gravid Jill Johnsson med enorma ( B)röst

Hhaaaa Krya på dig Mamma!!!

Handuken underbar...... DU är bara helt bäst!

Ulle sa...

Wow! Vilket vackert kort!