fredag 10 juli 2009

Förälskad i ett papper!!!!!!







I mitt gästDT paket från AltheasMix fanns ett papper som jag blev hejdlöst förälskat i!! Har ju läst på forum och bloggar att folk blir "kära" i olika stämplar och tillbehör, men jag har inte fattat hur det känns förren idag! Ville faktiskt knappt klippa i det....:) Men här kommer ett kort med det papper som får en gammal lärare på fall! :))

Blommorna är dubbelvikta utstansade BossCut blommor från AltheasMix också!

Edit: Kom på att Bildmålarnas fotbadande flicka är perfekt att få vara med på kortet också! Du kan köpa stämplar billigt hos AltheasMix idag "Ta 3 betala för 2" och denna stämpel finns där!


Trevlig helg!

9 kommentarer:

Maria sa...

Ja men Biggan, jag är hänförd!!
Jag har kikat på dina senaste kort och jag bara häpnar. Du kan ändra din titel från lärare till konstnär. Fantastiska!

KraM

Petraso sa...

förstår dig!!!


Japp Du Är Konstnär!!!

Susanne sa...

Jag har handlat från den sidan (via hennes blogg) men jag förstår inte den nya sidan och inga papper får jag fram heller trots att jag uppdaterat....jag vill oxå ha såna fina papper ju! =)
Trevlig sommar. Kikar in emellanåt och beundrar dina fina kort!

Tussemaja sa...

Vilket underbart papper! Tur att jag inte kollade några papper igår när jag var där. Superläckert kort!

Muffin sa...

Åh, så fint och somrigt!

Muffin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Muffin sa...

Äsch, vad tokigt. Jag lyckades få in kommentaren 2 ggr och tog sedan bort den...

annkan sa...

Åhh, jag vet precis vad du menar!
Brukar också bli förälskad i just papper.
Detta var verkligen helt fantastiskt- för att inte tala om ditt kort!!
Du är HELT fantastisk- ifall du inte visste det. ;-)

C.HARNESK sa...

BEDÅRANDE vackert och vilka färger sen!!!!! Proffs är DU!
// Kram C
(ps Stockholm funkar fint nu:)))) Ds)